FANDOM

Factory
Fabryka (ang. Factory) to klasa tieru pochodząca od Nadzorcy, dostępna na 45 poziomie. Jej charakterystyczną bronią są drony-czołgi.

Opis Edytuj

Jest to czołg o charakterystycznej, kwadratowej podstawie (jedyną inną klasą która ma takową jest Nekromanta) i z pojedynczym konstruktorem z przodu. Klasa ta wystrzeliwuje z niego charakterystyczne czołgi-drony, przypominające miniaturki Zamykaczy Aren lub Czołgów Podstawowych. Drony te są jedynymi zdolnymi strzelać, i mają bardzo dużą wytrzymałość, ale są też relatywnie wolne. Ich tępo produkcji to około 1 sztuka na 2 sekundy, lub krócej gdy ulepszy się odpowiedni stat. Dla porównania, Nadzorca konstruuje przynajmniej 2 drony co 3 sekundy. Fabryka, w odróżnieniu od 8 dronów poprzednika, może mieć ich tylko sześć. Oprócz swojej wytrzymałości i możliwości strzelania, reagują one inaczej na komendy niż zwykłe drony:

  • LPM - zamiast jechać do kursora, okrążają one cel w kierunku odwrotnym do wskazówek zegara, na ściśle określonej odległości - jeśli jest mniejsza, oddalą się, jeśli większa, podjadą bliżej. Cały ten czas strzelają do kursora, niezależnie od odległości
  • PPM, bardzo blisko - drony jadą do kursora, wjedżają na niego bezpośrednio i strzelają na zewnątrz względem kursora.
  • PPM, średnio daleko - drony okrążają Fabrykę na określonej odległości w kierunku wskazówek zegara, strzelając na zewnątrz względem fabryki.
  • PPM daleko - drony jadą i strzelają przed siebie, oddalając się w lini prostej od kursora (ale mogą skręcić gdy kursor się przemieści).

Strategia (brak treści) Edytuj

Do zrobienia później, dla doświadczonego użytkownika tej klasy, gdyż jest to klasa wymagająca bardzo wysokich umiejętności.

Ciekawostki Edytuj

Historyczne Edytuj

  • Dodano go 19 listopada 2000.
  • Kiedyś nosił nazwę "Master", co znaczy "Mistrz"
  • Jego drony pierwotnie były całkowicie autonomiczne.
  • Wyglądał inaczej - miał okrągłą podstawę i trzy konstruktory na około w równych odstępach.

Aktualne Edytuj

  • Jeżeli drony mają maksymalne statystyki, to dwa z nich starczają, by pochłonąć pocisk Niszczyciela o maksymalnych statystykach
  • Jest to jedna z trzech klas, których amunicja ma swoją własną amunicję (pozostałe dwa to Ślizgacz i Rakieter).